minikveannesii Kızlar normalde 38 numara giyiyordum hamilelikte ayaklarım şişti büyüdü doğum yaptım 3 ay 7 gün oldu doğum yapalı hala ayakkabılarım ayağıma olmuyor böyle mi kalacak acaba yoksa normal haline döner mi 🙄
Eylul301023 minikveannesii normal haline dönüyor benimde çok şişmisti ayaklarım ayakkabilarim olmuyordu doğumdan 2 3 hafta sonra düzeldi sanırım öyle hatırlıyorum 😃
[silindi] minikveannesii Doğum yapalı bir sene olacak. Ve evet benim ayaklarım net bir şekilde büyüdü. 39 numara giyiyordum. Şimdi asla giyemiyorum. Ayaklarımı sıkıyor. Diyeceklerki ödem var kilo var. Hamile kaldığım kiloya döndüm. 1 senede o ödemi 3829 kere attım. Ama ne yazık ki büyüdü ayaklarım.
minikveannesii Eylul301023 ama 3 ay oldu hala normale dönmedi kilolar gitti ama ayak büyüdü 😜gerçekten düzelir mj
Eylul301023 minikveannesii düzelir ya herkesin vücudu farklı kiminin 1 ay sonra kiminin 3 ay demek ki bende düzelmez sanıyordum bir anda geçti gitti 😃
minikveannesii [silindi] ewet benim ayak parmaklarımi sıkıyor giyemiyirum benimde ödemler gitti ayaklar büyüdü 🙄