Kizlar ben 22 Şubat 04.15te doğum yaptım bebek kakasını yapmıştı doğmadan önce yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var diye dün ben taburcu oldum doktorla görüştüm tahlillerinde yüksek derecede enfeksiyon çıktı dedi önce 1 hafta dediler sonra 10 gün kalabilir bu sürecin uzama ya sa kısaltma ihtimali var mı