Mlk026 bak söyle anlatayim tecrübelerimi. Bekarken dublex bi evde oturuyoduk ailemle ama kira. Neyse ilk 3 ay fatura asiri yüksek geldi gittim itiraza ama burasi dubleks mesken tarife 2 kati yazilir her zaman dilerseniz indirimli tarife icin basvurabilirsiniz demislerdi basvurdum onaylandi kirada oldugum icin vs neyse ondan sonra düşük gelmeye basladi..
Sonra evlendim tasindim baska ile aman allahim evde 2 kisiyiz cocuk falan yok ama nasi yuksek fatura bundan 5 yil once 250 lira su geldi sok oluyoduk her ay esime bu boyle olmaz kalk itiraza gidelim dedim. Nitelim gittik burasi normal 3+1 daire ama cadde üzeri tarifesi yüksek yazilirmis ara sokaktaki evlere nazaran haydaa. Indirim falanda yok neyse kabullendik, arkadasim 1 arka sokagima tasindi sans ya 3+1 evde 5 kişiler kv kp yanlarinda ne makineler durur ne banyo ne cocugun havuzu su faturasi ona geliyor 120-150 benim evimde esim yok bi ben bi kizim bana geliyor 180-220… tekrar itiraza gittim 2. Kademeye geçmedim ama cok yuksek itiraz ediyorum dedim, arkadasimin faturasini gösterdim sayaçta daha cok okunmasına ragmen benim faturama denk onun daha azdi. Baktilar incelediler ama o ara sokakta siz cadde ustunde oturuyorsunuz tarifeniz bu yuzden farkli dediler.
Gecen ay 14 m3 su kullanmisim misafirlerim vardi yatili. 12 m3den sonra 3. Kademeye gecmis 12 lira yazilirken 24 lira yazilmaua baslamis m3 başina ve 450 lira geldi.
Bu ay tam 12 m3 kullanmisim 350 lir geldi. Yani es kaza 1 m3 daha fazla kullansaydim rahat 400 lira gelecekti. Yani bacim çakal olan devlet burada. Her turlu bize geciriyorlar..
Ben yazin evde hic durmam koye giderim cocuklarimi alip, 3 ay evde yokum esimde yok vana kapali disardan ama aylik 30-40 atik su bedeli diye fatura gonderiyorlar itiraz ettim defalarca sonux yok.