425307 Benim bebeğim şuan 4. Aya yaklaşmak üzere doğduğu günden beri meme almaz çığlık çığlığa savaşır. Kolik bir bebek zaten üstüne benim memede diretmemle günlerimiz işkence ile geçiyor. 3. Ay kontrolünde kilo alımı çok düşüktü mamaya başladık bu sefer biberonu kabul etmedi 1 hafta boyunca mama yaptım eldiven taktım ilk önce parmağımı emmesini sağladım sonra biberonu hemen verdim bazen aldı bazen almadı. Bazen eldivenle öğürmeye başladı eldivensiz parmak emmesini sağladım, 1 hafta boyunca genelde yaptığım tüm mamayi döktüm derken 1 haftanın sonunda tuttu. Bu seferde memeyi hiç almamaya başladı. Yani zaten çocuğum meme almıyordu ben diretiyordum 😬 baktım biberona alıştı mamayala mutlu olmaya başladı ki bu 20 gün günlerimiz artık güzel geçiyor bende çok diretmedim. Yani günde 1 en fazla 2 defa yine benim birazcık zorlamalarımla keyfi isterse meme çeker o kadar. Yani eldiven veya eldivensiz parmağınızı emmesini sağlayın ama sabırla sonra emme başladığı anda biberonu verin. Dediğim gibi genelde krize girecek mamayi dökeceksiniz. İnşallah işe yarar.