Kızlar 38 günlük bir kızım var sabahları 5-6 gibi uykusunda ıkınmaya başlıyor kıvranıyor kıvranıyor ıkınıyor ama uyanmıyor. 1-2 saat sonra bir kaka yapıyor ama uyumaya devam. Genelde kaka yapınca uyandırıp altını değişiyorum ama denemek için 2-3 defa kendi haline bıraktım yine devam etti 1 saat 2 saat daha ıkınmaya sonra bir kaka daha yaptı. Gün içinde yaptığı kakalarda asla böyle uzun uzun ıkınmıyor ama sabahları böyle. Şimdi ben şunu merak ediyorum bu durumlarda onu uyandırmalı mıyım öylece bırakmalı mıyım kendisi ne zaman uyanırsa diye?