Annecilik Günaydın hanimlar bebise Bebelac mama başladım bir kere verdim daha kustu baua normalmi , birde goldunu alsak yine aynisimi olur
Annecilik Yok yok ya 3.3 aylık alerji maması kullanıyorduk doktor normal maammaya geçin dedi bizde geçtim herkes bebelqc onerince aldım 1 kere gece içti şimdi veriyoum istemiyo ve çok kustu napiyim değiştiriyimmi mamayı yoksa bı kaç kez daha denyimmi