Nezahataydn Arkadaşlar kızım tam 7 aylık oldu ek gıda artık meme şeklinde ilerliyorduk birden emmeyi bıraktı ama aniden böyle. Geceleri falan aslında aç ama emmiyor bu durumda ne yapabilirim mama mi almam gerekiyor öyleyse hangi mamayı almalıyım çok daraldım
Nezahataydn Ozooo ya ek gıdayı da zorla yediriyorum 3 4 kaşık ancak istyerek alıyor yani. 7 aylık bebek için mama oluyor mu alsam biberonla mama versem
Rwerdst Nezahataydn eğer ek gıdayı az alıyorsa mama verin. 2 numaralar 7 aylık bebek için. Mamaları denemeniz gerekiyor hangisini sever bilemez kimse