gokcemericc Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 5 günlük. Göğüs uçlarım çok yara oldu.. 30-40 cc geliyor sütüm her sağımda. O da anca bebeğime yetiyor stok için kalmıyor. Enjektör ve parmak yöntemi ile içiriyorum. Sütümü arttırmak için neler yapabilirim ?
Blueberry0 gokcemericc valla ben doktoruma takviye yazdırdım onun dışında bol su, hoşaf, rezene, mamsell still tea, bestlak damla felan kullanıyorum ama artsa bile günü birlik artıyor zaten. Bende burada bekleyeyim :(
Feyzosumunannesi gokcemericc Hayırlı olsun bebisiniz💜 bestlak damla kullanın, göğüs yarası için de garmastan pomat benim yaralarımı sadece bu krem geçirdi.
Mervedemiral Bestlak süt arttırıcının çok faydasını gördüm ama emzirmeye çalışmalısın emdirdikçe sütün iner ve yarana lansinoh sür emzirmeden önce silmen gerekmiyor en güvenli krem şuan stoğu düşünme zaten emzirmeye başladığında bi süre sonra göğüslerin dolacak o zaman stoklarsın
Bebekli72 Hayırlı olsun ılık bir duş al bol sağım bol emzirme Yumurtalı pekmez sütlaç hoşaf bol su iyi geliyo