Göğüslerimde mantar enfeksiyonu cıktı . Ben sütü pompaladıgım için bebegime cok az bulasmış. Ama bende son aşamasında malesef süt veremiyorum vermekte istemiyorum bebegime birşey olur diye. Vicdan azabı cekiyorum . Mamaya başladık onuda pek sevmedi yada sindiremiyor . Mantar için öneriniz varmı?
Kremlerini kullanıyorum .cahilligime verin bu nerden nasıl bulaşmış olabilir?