Bebeğim 7. Ayına giricek 2 gecedir aynı saat aralığında uyanıp ağlıyor anne demeyi öğrendi annı diye ağlıyor içim parçalanıyor normalde mamasını veririm uyur bir derdi mi var anlamıyorum az önce yine ağladı uyudu yine ağladı kucağıma aldım yanıma yatırdım Şuan iyi