Lutfen bi önerisi olan bilgi verebilir mi zeytinyağ deniyorum fitil aldık o da birsey yapmıyor büyüğünü yapması için katı sabun iki sefer denedim o da iyi değil dediler başka ne yapabilirim bebek kendini hep kasıyor gazı çıkarıyor buyugunde sıkıntı yapamıyor