benim doktorum katılma seviyesine gelmeden çözüm odaklı yaklaş demişti. yani her emme sonrası üst gazını mutlaka çıkart ve her bez değişiminde gaz masajı yap demişti. ben katılmaya başladığı an acile götürüyordum hem arabada sakinleşiyordu hemde lavman yapıyorlardı o gece rahatlıyordu ama sürekli sürekli lavman yaptırmak bebeğime faydalı gelmeyecekti o yüzden aşırı ağlama nöbeti geçirdiği an hemen duşa sokup sakinleştirdim çıktığımızda da havluyu ılıtıp karnına koyup sallayıp uyutuyordum. sab simplex damla hiç fayda etmedi metsile geçtim faydasını gördüm derken oda etmemeye başladı. acildeki doktor çörekotu yağı 3-4 damla ver dedi vermek istemedim başta sonra bi cesaret verdim o çok fayda etti sonrasında metsili bırakıp nurse harveys colex şuruba geçtim. şimdi 2 buçuk aylık çok daha rahatlamış durumda hangisi fayda etti derseniz ilk olarak sürekli masaj yapmak ve gazını hep çıkartmak takviye olarakda nurse harveys bir numara diyebilirim en azından benim bebişte. biraz uzun oldu kusura bakmayın ama biraz belki faydam olur🌸🌸