gizosca Bebeğim 3 aylık sütüm çok gelmemesine rağmen emerken de boğuluyor,biberonla mama verirken de boğuluyor ne yapmalıyım
deniz9610 gizosca merhabalar sütünüzün çok (tazyikli) gelmesinden kaynaklanıyor. Göğüsleriniz çok dolu ise mutlaka bir miktar elle ya da makineyle sağıp da içirirseniz tıkanmaz