senemtemur 8 ay kadar cekmis biriyim. Soguk lahana sabah akşam göğüslerine sar. Bekle yarım saat. Süt yapıcı çay vb. Hic icme. Suyu 3 litre degilde 2 litre ic. Protein ağırlıklı beslen. Basit karbonhidrattan uzak dur. Çok zorda kalırsan sabah aksam 1 fincan adacayi ic. ( Bu son çareydi, bebekler icin pek iyi olmayabilir diye ben sabah 1 kupa ictim )
Emzirme danışmanından aldığım destek buydu. 2 ayrı danışmandan destek almıştım. Isimlerini hatırlamıyorum.