Kızlar iyi geceler çok moralim bozuk 2.5 yaşında kızım var benim o bir yaşındayken kaza kurşunu hamile kaldım şu an 7 aylık oğlum var çok zor gerçekten ve biz halen geri çekilme yöntemi kullanarak korunuyoruz benim aşırı moralim bozuldu gece gece yatamıyorum bir şey olursa diye spiral taktıracağım doktorum ithal takalım dedi ithal nasıl oluyor bide adet olmadan gitsem takarlar mı öyle taktıran var mı