TazeAnneeeeee 25 inde 7 aylık olacak kızım 00.30 gibi uyandı uyumuyor çok az emdi hafif çıkardı mama yaptım içmedi normalde emer içer ve uyurdu ağlaması da yok oyun istiyor neden olur ne yapmam gerek
salakmisincemilee TazeAnneeeeee odasindan cikarmayin eger oyun oynarsiniz bunu aliskanlik haline gitiriyolar ve her gece kalkip oynamak istiyolar
TazeAnneeeeee salakmisincemilee Haklısınız umarım alışmaz ama durduk yere niye böyle oldu anlam veremedim
salakmisincemilee TazeAnneeeeee bebeklerin bi gunu bi gununu tutmuyor benim kızım 2 yasinda aksam 9bucukta uyuttum 12 de uyandi kalkip isiklari falan yakti ama cikmadik odasindan geri uyuttum ben uykudan yana cok cektim hala da cekmeye devam ediyorum
TazeAnneeeeee salakmisincemilee Belli uyku düzeni vardı iki aydır falan bugün böyle olunca garipsedim. Çok zor uykusuzluk haklısınız bir günleri bir günlerine uymuyor ama beslenmek istememesi de beni şalrttı uyku neyse de
salakmisincemilee TazeAnneeeeee 8.ay atagi olabilir dis olabilir benim.kizim 8.aya kadar kurulu saat gibiydi ondan sonra bi haller oldu yenidogan donemini arattirdi bana o kadar yani
TazeAnneeeeee salakmisincemilee Olabilir inşallah böyle devam etmesin eski düzeni olsun isterim ama tabi ne olursa artık göreceğiz🙏