cshasret 2 aylık bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor yaklaşık 1 hafta 10 gündür ishal oluyor su gibi daha önce aynı sorunu yaşayan var mı sizce neden kaynaklı olabilir emzirirkende ıkınıyor bazen ama huzursuzluğu uyku sorunu falan yok çok şükür