nurrr126 tam dediğiniz gibi benim de ama sol taraf düz sağ tarafta şişlik var o kısımda sanki göbek yığılmış gibi çok kötü. Doktora gittim şişlik iner 6 aya kadar dedi. Şişlik az kaldı ama sağ taraftaki dikişin üst kısmında sarkiklik kalacak büyük ihtimal. Sanki dikişi çok gergin dikmişler de dikiş çukurda kalmış üstünde yığılma olmuş gibi. Biraz karışık anlattım ama 😄 4 ay olmak üzere hâlâ o bölgeye dokununca bastırınca acı hissediyorum