2bebeanasi_5 Merhaba kızlar ben 3 gündür kullanıyorum iştahımı aşırı derecede kesti çok susatıyor aynı zamanda emziriyorum kızım 4 buçuk aylık ama ishal var suan sizce kahveyi içmeyi birakmalimiyin bebeğimde ishal başladı çünkü
Alyalina3 2bebeanasi_5 hiç tavsiye etmem ben ama elimde 2 kutu var illa içiçem derseniz ucuz fiyata gönderebilim size bana zararı oldu kan değerlerim düştü kalp carpintisi yapti birde emziriyor olmanız bi tık sıkıntı olabilir iştah ınızı kendiniz kesebilirsiniz aslında o kahveye gerek yok
Anonim81 2bebeanasi_5 satıcı der satmak için. İçmeyin lütfen. Böbrekte yetersiz su içiminden taş ve yetmezliğe kadar zararı var. Doktora sormadan bu tarz şeyler uygun değil
nurrr126 Benim kuzenim kullandı 12 kilo verdi bende kullanmak istiyorum ama emziriyorum bişey olursa diye korkuyorum
KaynanaYiyen Bebeğiniz için çok zararlı. Sütten geçiyor içindekiler. Doktorunuza sordunuz mu? Allah muhafaza bebeğe birşey olsa? Ağır gelse?
Brownintens Canım benim kardeşim de aldım o da aynı şekilde senin gibi söyledi aynı şeyleri yani birebir Hatta dediğim gibi o da ishal oldu bıraktı çayı kullanmayın ama Onunki başka bir marka
2bebeanasi_5 4 günde 2 kilo gitti ama bebeğim rahatsızlandı sütüme geçti çünkü o kahve içindekiler icimixem bi müddet :( bebeğimin sağlığı herseyden önemli