Benim bebeğimde öyle aglıyo 4aylıgız hayla arada yapıyo onu kabus gördüğünde yapıyolarmış ayaklarını kendine dogru cekmiyosa tabiki doktora sormuştum ayaklarını kendine cekiyomu dedi yok dedım kabus gördüğü icin demişti ben öpüp annecigim ben burdayım dedigimde susuyo kızım geri uykuya dalıyo