poyrazefe1 Peki bebeğin kaka yapmasını zorlaştıran bir anomalisi var mı? Benim kızımda makatla vajen arasındaki mesafede hafif bir kısalık var mesela. O yüzden kabızlık sorunu yasama riski var diye probiyotik kullanıyoruz. Bazen kakası o sekilde pütürlü oluyor. Geç yaptığı ve mama da kullandığı için ben ona yordum kendimde