Bebegimdebebegim Kızlar 8 aylık bebeğim var. İnce de giydirsem kalın da giydirsem, ki ev sıcaklıgı 23 derece zıbın+ayaklı tulumla yatıyor, ensesi göğsü soguk olsa bile kafası su gibi sırılsıklam. Nedendir sizce? Başına gelen var mı?
redizepol1 Bebegimdebebegim 9.ayda kan tahlili var. İsterseniz şimdi yaptırın. D vitamini veya demir eksikliği olabilir
Bebegimdebebegim redizepol1 d vit de demir de düzenli veriyorum aslında hergün az mı geliyor markadan mı bilemedim. Wellcare d ve sidefer veriyorm demir için :(( dişi de cıkmadı ondan mı acaba heo bi kaşıntı var salya var diş yok :((
KaynanaYiyen Burnu dolu veya tıkanık mı? Kızımın öyle olduğunda çok terliyor kafası. Doktorumuz uyardıktan sonra fark ettim bende.
Bebegimdebebegim KaynanaYiyen sanırım evet burnu bu aralsr hep dolu ve tıkanık cok mantıklı, hergün temizlemeye calısıyorum ama büyüdükce daha da zorlaştı elimde görünce bile kaçıyor, tutsam aglamaya baslıyo deli oldum :((