Yelda35 4.5 yasinda bir oglum var cok sukur🙏🙏🙏❤️🧿 yasim 40. Oğlumun kardesi olsun
Istedik ama dogal yollardan olmadi. Tup bebek yaptik. Iki embriyom oldu. Asla ikiz istemem, goze alamam diye tek embriyo koydurdum o da bolundu ikiz oldular. 23 haftalik ikiz kizlara hamileyim. Cok ama cok zorlaniyorum. Hamileligim hem yasimdan hem ikiz olmalarindan oturu cok zor geciyor. Nasil bakicam diye dusunuyorum. Tam rahata ermisken neden diye sorarsaniz oglum yalniz kalmasin diye. Cunku ben, kanser surecinin sonunda annemi kaybettim. Kaybettigimde 34 yasinda olmama ragmen, hastalik ve vefat surecinde hep “ ablam olmasa kafayi yerdim” diye dusundum. Hakkinizda hayirlisi olsun insallah🙏🌸