Azraaa02
Bide şöyle ihtimal var.
Başıma geldi. Gelmez olaydı 🤦♀️ Bende travma oldu resmen
İlki genel anestezi
Diğeri spinal anestesi
Son doğumum genel istedim. Bebek için en sağlıklısı spinal dendi. Israr da etsem yok spinal
Spinalde anlaştık, ok.
Masaya oturdum. Belime iğne yapıldı. Ama ben bacaklarımı hissediyorum kıpırdatıyorum. Sedyeye kendim yattım o derece.
Diğer dogumda uyusmustum onlar yatırmıstı.
Neyse yattım. Bakın kıpırdatabılıyorum hissediyorum dedim.
Birazdan uyusucak dendi.ama aynı.
Dogum basladı.
Neşter vuruldu an vucudum sıçradı havaya. Ben bi çığlık bagırıs.
Başımda doktor bozuntusu biri.
Hissediyor musun diyor. Evet dedim. Daha baslamadık dedi. Ama hissediyorum diyorum.
Tekrar kesi attılar. Ben yine sıçradım bagrıs çığlık kıyamet. Bu halen başımdaki konusuyor baslamadık diye.
En son bagırdım buna. Yeter yalan söyleme artık hissediyorum işte diye.
Ordan birisi hemen genel anesteziye dönün dendi ve bayilttilar.
Uyandım.ameliyat odasında beni bekletiyorlar. Ağlıyorum çünkü. Geliyorlar konusuyorlar ne oluyor diye. Cünkü tüm kesilmeyi hissettim canım yanıyordu. Ordan bi tanesi dedi. Yüzünü gözünü silin hastanın yanlış anlaşılmasın.
Ben sakinleşince odaya cıkardılar beni.
Velasıl kelam diri diri hissettim hepsini.
Tavsiyem genel anestezi derim. Kasap gibi doktorlarda var.