Normal doğum yaptım ama çok zor geçti maalesef bebeğim beklediğimiz kilonun üzerinde doğdu
Yani 4620 kg 55 cm doğdu . Affedersiniz ama makatima kadar kesmiş doktor 2 paket dikiş bitirdi vakumla aldılar oğlumu neyse..
15 güne anca oturabildim çok zorlandım şimdi 34 günlük anneyim artık rahat oturabiliyorum kanamam artık damla damla sarı akıntı geliyor . enfeksiyon degil.
çok iyi baktım dikislerime her tuvalet sonrası batikonla pansuman ve ped değişikliği yaptım vs
Son 4 gündür falan vajinamda ve dudaklarda klozete oturduğum da farklı hissediyorum böyle batma gibi birşey oluyor
40 ım çıkınca gidicem doktora ama neden böyle oldu sizce böyle hisseden biri varmı yardımcı olur musunuz
Sağlık ocağındaki ebeye sordum normal doğum yaptığım için falan dedi ama içim rahat değil
Enfeksiyon falan değil eminim hijyenine de çok dikkat ederim