Asyabebek Merhabalar bebeğim daha 3 aylık işe başlamam gerekiyor. Maddi durumlar da ortada. Heyet raporu almak istiyorum. Ankara’da heyet raporu alan var mı ? Nereler veriyor bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?
cicek_1_2_3 Asyabebek hocam merhaba ne kadar süre rapor aldınız , bebeğiniz kaç aylık oldu rapor bitiminde
Asyabebek Flowersed kesin veriyorlar mı bir de bir ücret alıyorlar mıdır? Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Flowersed Asyabebek geçen yıl 5 bin liraydı telefonla bilgi veriyorlar isterseniz arayın hangi kurumdasınız
Asyabebek ffundaa bayramdan sonra alacağım şimdilik kendi doktorumdan bir süre alacağım. Alırsam buraya yazarım
Asyabebek Nununu merhaba liva veriyor imiş ama çok öncede randevu almanız gerekiyor on bin gibi bir fiyat istediler. Bir de bebeğin kimliğini istiyorlar bebek 4-5-6. Ayda ise veriyorlar benim anladığım