sdanr29 bence doktor kontrolü olmadan kullanmayın buhar çokta iyi değil fazlası yanlış miktarı çarpıntı yapar her bebek ayrıdır bende kullanıyorum ama ileri derece öksürük olursa doktorumuzun yazdığı ve doktor kontrolünde Hatta Doktorumuz günde bir kere verdirriyor bize çok önermiyor Ara ara da ılık su koy ver diyor öksürüğümüz olup gittiğimizde