Eyll19 Şırnak/cizre Elalem35 Şırnak/Cizre bu sene İzmir e tayinimiz çıktı ama hala aklımız orda kaldı
elfnurs Elalem35 mardin Midyat 5 sene geçirdim ayrilirken çok ağlamıştım halende içim gidiyor rahat edersiniz Mardin’in her ili güzel 🙏🏻
Avesila Elalem35 Silopi, Erzurum, Siirt, Batman, Diyarbakır ❤️ Ay ben çoğu yerini sevip beğeniyorum Doğu’nun yaa 😂 Şehir sorunda ona göre yardımcı olayım. Böyle tek tek şey edemedim. Çoğu hakkında bilgim ve fikrim var.
Elalem35 elfnurs biz de Mardin Kızıltepe deydik sonra İstanbul’dayız Mardin çok güzeldi de bir daha vermezler
Sakuratek Avesila slm batmanla ilgili bilgi verirmisiniz? Eksikleri artıları sosyal hayat? Oyun grubu kreşleri varmi? Kücük bir şehir diye endişeliyim ilk defa gidecegiz doguya😯
nadidelifora Sakuratek doğuda her şehir harikadır. İnsanları daha da harikadır. Hele de dışarıdan geldiğimizi anladıkları anda daha da samimi davranırlar. 10 sene kaldım Batman’da. Harika bir şehirdir. İki tane AVM var. Özel okullar kreşler. Hiçbir konuda eksiklik hissetmezsiniz emin olun. Giderseniz eğer ne demek istediğimi anlarsınız. Hayırlısı olsun hakkınızda.
Belcim30 Sakuratek batman çok güzel bir gelişmiş bir şehir bu sene gidip gezme şansım oldu biz İzmir diyoruz ya inan bana İzmirin Bornova bayraklısından daha temiz ve gelişmiş bir şehir.. Tek sorunu şu çok aşırı sıcak nefes alırken bile insan sıcak hava soluyor yazın her evde klima var olması lazım yani sonrası düşünmeden tercih edilmeli
Eyll19 durununannitoskosu batıya gelince ne demek istediğimi anlarsın o zaman 😁 cizre şırnağın en güzel ilçesi bence
reyhantugra Elalem35 ağrı yazmayın da nereyi yazarsanız yazın hiç bi aktivite yok avm yok 4 sene zor geçirdim orda
durununannitoskosu Eyll19 Ben İzmirliyim zaten de Cizre gerçekten çok kötü resmen imkansızlık burası insanları bir dert, ilk defa seven gördüm çok şaşırdım 😂
Eyll19 durununannitoskosu ben samsunluyum cizre bana İzmir den daha sıcak geldi. Burda en başta hayat inanılmaz pahalı çevremde sokakta markette gördüğüm herkes mutsuz esnaf desen aynı cizre de sosyal olarak çok fazla yapılacak bişey tabiki yok ama doğu da dostluk da bi başka ben orda bulduğum samimiyeti güzel arkadaşlıklarım burda bulamadım belki de o yüzden cizre bana ayrı ve güzel geliyo
Sakuratek nadidelifora cok sagolun. 10 sene kaldım demişsiniz? Nereleri gezilir ve ev tutma acisindan nereyi tavsiye edersiniz? İlcedemi kaldınız? Bazıları bi kac semtinde hırsizlik cok oluyormus dediler
havvaalya Iğdır , diğer doğu illeri gibi maaşı yüksek olmaz ama terör bakımından rahat yer ve imkanları fena değil özel hastanesi kafeleri var .
Mmdr Elalem35 hiç gitmedim ama Hatayi çok güzel anlatiyorlar kendisine bagliyormus şehir çok farklı büyülü bir havası aurasi var diyorlar sırf bu yüzden gitmek isterdim
Elalem35 Mmdr Mmdr bacım Hatay mı kaldı vallahi biz de orayı istiyorduk ama depremden sonra ne kadar mantıklı olur bilemedik
nadidelifora Sakuratek merkezde kaldık biz. Ben lojmanda oturdum hırsızlık konusunda bişey diyemem Ama kültür malhallesi ve Gültepe mahallesi çok güzeldir memurlar genelde bu mahallede oturur. Hasankeyf Malabadi köprüsü gezersiniz. Midyat yakın Mardin ve Siirt de çok güzel. Diyarbakır yine çok yakın ve güzel. Yani gezersiniz yersiniz içersiniz. Evler çok büyük ve lüks mesela. Fiyat olarak yine batıdan çok daha iyi. Bugün Batman’da bir marketten msj geldi l yumurta 69.99 diye.sebze meyve et balık bile çok daha ucuzdur orda. Eşime diyorum ki Batman’a mi gitsek 😊Terör açısından gittiğimiz ilk yıllar daha sorunluydu ama son yıllarda hiç öyle bir sıkıntı yok. İnanın giderken tereddüt etseniz de dönerken uzulmeyen kimseyi tanımadım.