aleyna078 [https://share.icloud.com/photos/0c2Z1RuV0q7ZKMInlsrkXzy6w] 2 aylık Bebeğimin yüzünde böyle bir şey çıktı sakaldan dolayı olabilir mi öneriniz nedir nasıl geçer
Eyll19 aleyna078 bizim de aynı 2 aylıkken başladı 5 ay oldu geçmedi cildiye çocuk uzmanı immünoloji hepsine gittik egzama dedi ve diğer yanağına koluna falan da dağıldı. Bioderma veya mustela nemlendirici önerdiler hep dalin kullanma öpme pamuklu kıyafetler tercih etmemi söyledi hepsi. Fito krem bide hipokort krem ama bu sadece 5 gün kullanılmalıymış geçsin die uğraşıyoruz biz de
Tazeannnee1 Egzama sanırım benim bebeğimde de çok benzeri var bazen çok artıyor bazen yok oluyor bolca nemlendirebilrseniz iyi olur kurudukça cildi daha kötü oluyor geçmezse cildiyeye gidebilirsin biz gittik 2 krem verdi çok iyi geldi
Eyll19 Tazeannnee1 hangi kremler bende hala geçiremedim 3 aydır hiçbir verilen krem doğru düzgün işe yaramadı
aleyna078 Eyll19 mustela şampuan kullanıyorum pamuklu giydiriyorum ilk defa böyle oldu ve kaşımış yırtmış biraz daha doktorumla görüşeyim en iyisi erkenden bir çözüm bulmak gerek daha fazla yayılmadan
Tazeannnee1 Eyll19 nemlendirici olarak mustela stelatopia cildiye de Hametan ve loco yazdı ama siz bunları doktorunuza danışmadan kullanmayın ama mustela yı kullabilirsiniz sadece nemlendirici o
aleyna078 Tazeannnee1 doktoruma yazdım atopi olduğunu nemlendirici sürerek takip etmemiz gerektiğini söyledi bioderma atoderm önerdi