yesim224_ Kizlar oğlum 2 yaşına gireck süren kesecm de korkuyorum biraz acaba çok aglqrmi bırakması cokmu zor olur
Madalina yesim224_ benimkide 16 aylık olacak ama bir kaç ay sonra kesmek istiyorum çok korkuyorum tam bir meme aşığı 😳ama böylede yemek yemiyor.
saithan yesim224_ oğlım 18 aylık gündüz tamamen kestim şuan bende bıraktırma asamasındayım şimdi gece kesmeyi düşünüyorm biraz ağlıyılar haliyle ama kararlı olun meme istediği zaman şu yada balık kraker veriyorm çizgi film acıyorım geliştirmeye calısıyorım