Benim kızımda da vardı 3 aylıkken bizde kullandık kremden 10 gün sonra açıldı bi sorun olmadı şükür . Ben de çok korkmuştum doktora gitmeye korktum bizi cerraha yönlendirdiler ameliyat olacak diye ağladım çok farklı seyler duydum ama korktuğum gibi olmadı şükür