Merhaba, oğlum 27 aylık. Biraz öksürüyordu iyiydi hali vakti yerindeydi. Ama daha yeni uyumaya geldik biraz elimle tuttum ateşi var gibi tam ateşini ölçecekken ateş ölçeri calpol ve dolveni bulmadım. Annemde unutmuşum ya çok panik oldum su an. Aşırı ateşli değil ama var bence. Ne yapsam şimdi gitsem mi nöbetçi eczaneden alsam mı ilaç yaa