Dryinn Merhaba lcw den uyku tulumu aldim oda sıcaklığı 21 22 derece arasında ona rağmen tog değerine gore giydiriyorum yinede göğüsü bacakları soğuk oluyor. Ne yapıcağımi şaşırdım başka marka önerisi olan varmi
Zeynepnisa Dryinn bizim uyku tulumumuz da 2.7 tog oda sıcaklığı 21 derece içine sadece uzun kollu zıbın gidiyorum normalde üstüne birsey örtmeyin diyor ama ben ince bir penye battaniye örtüyorum sabah açtığım zaman bacakları sıcacık oluyor