Anneler selam, spinal anesteziden sonra belimde ağrı oldu geçmiyor. Ne yapmak lazım? Ne zaman geçer? Destek olur musunuz? Normalde skolyozum var ayakta çok kalınca bel ağrım olurdu ancak doğumdan sonra sürekli ağrıyor.. çok üzgünüm bu duruma hayat kalitemi etkiliyor ne yapacağım :(