Kızlar merhaba dünde bir post açmıştım kızımın hastalandığından da bahsetmiştim dün gece ve sabaha kadar kusma ve ishal devam edince hemen hastaneye gittik tahliller, serumlar, röntgen derken kızımın bağırsak enfeksiyonu olduğunu söyledi doktor. Çok şükür şuan kusma kalmadı ama ishali devam ediyor yarım saate bir su gibi akıyor. Ne yapmam lazım doktorun verdiği antibiyotik ve probiyotik dışında lütfen yardımcı olur musunuz 🥺