Kızlar bebeğim 17 aylık ama ben bi türlü gece beslenmesini kesemiyorum. Uykuya desteksiz geçiyor kendi kendine ama 2 saatte bir uyanıp 4-5 ölçü mama içmeden uyumuyor çıldırcam artık napmalıyım nasıl yol izlemeliyim sizce ? Daha önce tecrübe edinen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Azaltarak denedim olmadı birden kesince sabaha kadar ağladı en sonunda dayanamadım verdim başka yöntem varsa bildiğiniz helpp 😫