Kizlar merhaba bundan 1 hafta oncede yazmıştım 5 aylık kızım hasta oldu ilk önce balgam söktürücü evde hava makinesiyle destek 3 gunlukde antibiyotik verildi ama hala geçmedi tekrar götürdüm bu sefer 12 saatte bir klamer diye antibiyotik yazdı 2 gundurde onu kullanıyoruz ama bitmek bilmeyen bir balgam ve sürekli bir hirilti var balgam oksuurkle kusarak atsana çok fazla başka yapabileceğim bisey varmi yatcimci olurmusunuz lütfen hakkınızı helal edin biraz uzun oldu