Merhaba hanımlar
Bebeğimin kafasının sol tarafında kulağının üst kısmı alnıyla aynı hizada bi şişlik var. Sağ tarafındada var fakat soldaki daha belirgin. Sezeryan ile doğum yaptım en başından beri vardı. Fakat bugün eşim farketti şişmiş dedi bende önceden beri var dedim ama o diyince içimi bi kurt kemirdi açıkcası. Emin olamadım. Cevizin hacmi kadar büyüklükte bi şişlik ama ceviz kadar şiş değil. Bebeğim 6 aylık. Bi fikri olan var mı. Doktor kontrolümüz var haftaya ama o zmn a kadar nasıl beklicem bilemedim