Kbrrrr_58 çok uzun süredir var aslında, ben 4 sene öncesinde de kullanıyordum. O zaman bez, oyuncak, bakım seti vs bir sürü hediye oluyordu. Fiş yükledikçe, giriş yaptıkça, test çözdükçe puan toplanıyordu.
Ve evet hangisini talep ederseniz puanınızın yettiğince, onu gönderiyorlar. Çok bez almışlığım var puanlarla :)