Nurbost Kızlar bu gece itibari ile oğlum 1 yaşında. Zaman o kadar çabuk geçiyor kii ne ara doğdu ne ara 1yaşına geldi . Canım oğlum seni her şeyden çok seviyorum. 🥰🎈
nanelisekerr_ Nurbost bizde 40 günlük olduk, ama zaman geçmeyecek zor büyüyecek gibi geliyor bana :/ Nice senelere minik❤️
Nurbost nanelisekerr_ laf olsun diye söylemiyorum gerçekten çok çabuk geçiyor. Her fırsatını değerlendirin her anını doya doya yaşayın 😍