esraa437_ bir kere alıp salona görürürsen , ışığı açarsan geçmiş olsun☹️
Bazen rüya öğününde uyanıyor.
1,5 saat karanlıkta yatakta dönüyoruz.
Uyku alışkanlıktır maalesef
Kim bilir kaçta uyandık ama saat kaç burdayız
Neden bir şeylerle vedalaşamıyoruz bebişler de aynı