Dilara75 1yastan sonra gece beslenmesine bebeklerin fiziki olarak ihtiyaci yoktur, aliskanliktan uyanir diyor doktorlar. Benim kizimi 16ay1haftalikken gece beslemesinden kesmeye basladim. emerek uyumayi gecip surekli agzinda tutmak istiyodu, agzindan ciktigi an ciglik kiyamet. Geri uykuya asla donduremiyodum ilk 3gun. Bende tamamen uyandirdim, oynatyim, yordum, mama dedigi zaman yarim muz verdim, en son uykudan bayilma raddesine gelince ışıkları kapatip omzumda pispisleyerek uyuttum. Yerine yatirinca mikirdarsa pispislemeye biraz daha devam ettim. Asagi yukari 10gun oldu birakali. gece 1yada 2 kez uyaniyo artik, pispislemeyle uyumaya devam ediyo cok şükür ki ☺️