Beş gündür başladim . Evet biraz ilerlme var çişini soyluyor bazen geç kalıyor biraz kaçırıyor ama genel olarak söylüyor. Ama kaka daha bı kere yaptı oda zorla ağlayarak açıyor diyir yapmıyor. Ben kitap okudum elini tuttum da yaptı . İki gündür tutuyor yapmiyor . Yap diyorum gelmiyor diyor . Şimdide uykusunda ağlıyor . Ne yaoacam bilmiyorum yardım edin . Normal mi