aysegul_my oğlum 7 Ay 10 günlük. Saçları çok uzun. Omzuna gelen tutamlar var ensesinde o kadar diyim doğduğunda saçı gürdü. Bir yenidoğana göre de bsys uzundu. Şuan baya uzun. Benimde saçlarım çok hızlı uzar. Hiç kesmeyi düşünmedin düşünmüyorum da. İnşallah keseceğim bir durum olmaz. Oğlumun saçlarına hayranım çünkü. Ama herkes takmış oğlumun saçına 🤣🤣 kestir kestir diye. Çok sinirleniyorum. Benden gizli kesecekler diye aklım çıkıyor. Tabi denerlerse bir daha ne çocuğumun ne benim yüzünü göremezler.
Aynı dönem doğum yaptığımız arkadaşlarım 0 vurdu. Hiç bir şey fark etmedi. Uzayanlarla kıyaslıyoruz benim oğlumun hala saçı daha gür 🤣
Ayrıca kesmek saçı gürleştirmez. Eşit uzatır sadece o da bize gür gibi gelir. Onun yerine 1 yıl sonra kestirip uçlarını da eşitletebilirsiniz.