arsentopik Süt ürünleri yumurta kuruyemiş diyetındeyız alerjisi var oglum 4 aylık ama arada diyeti bozuyor oluyorım mesela bugun hamburger yedım ve ekmegınde yumurta var 🫤 varmı aranızda arada diyetini bozan
lina09 arsentopik 5 ay diyet yaptım süt alerjisi vardı kızımın 1 kez bile kaçamak yapmadım misafirliğe gittiğimde bile dikkat ettim şükür geçti alerjimiz kızımın egzaması ve kanlı kakası vardı o acı çeker diye bir lokma dahi diyet bozmadım kemiklerim dişlerim ağrıyordu kalsiyum eksikliğinden
Ozgeruya arsentopik 17 ay diyet uyguladım ve hiç kaçak yapmadım. Bebeğinin sağlığı için dikkat et lütfen
_mmom arsentopik biz alerji sebebini bulamadık bebeğimin.. alerjikti çok net ama neye olduğunu çözemedik. Doktorum da diyet yapsan da yapmasan da muhtemelen 6 ay sürer sen deneyerek alerji bulana kadar alerji biter demişti.. ve ben hiç diyet yapamadım başta çikolataya karşı koyamıyordum maalesef… yani 1 kaçak çok masum moralinizi bozmayın♥️
Muhammedaliannesi arsentopik hiç kaçak yapmadım bebeğim 10 günlükken diyete başladım 6. Ayına kadar asla hiçbir şey yemedim ne kadar katı diyet o kadar çabuk atlatılıyor hata bebeğimin alerjisi olan besinleri birileri yiyince bile dokunmalarına izin vermiyordum çünkü oğlum ondan bile etkileniyordu vücudu kabarıyordu çok şükür süt ürünleri geçti darısı yumurtaya bakalım inşallah sizde çabuk atlatırsınız ama çok daha dikkatli olun lütfen bebeğiniz için daha kötü sonuçları tetiklemesin 🌸🙏🏻
lina09 arsentopik canım dikkat et süreç uzar bu şekilde inşallah tez zamanda geçer alerji çok zor oluyor insanın canı çekiyor dalgınlık oluyor Allah yardım etsin
lafiniesirgemez Yaklaşık 3 aydır diyetteyim bu hafta diyet açmaya başladık ilk 2 haftadan sonra kaçak yapmadım hiç digerleri de bilerek olmamıştı süt urunleri alerjisi var ama sanırım düzelecek bu hafta ilk basamağı geçtik umarım kurtuluruz :(
timurdefne Muhammedaliannesi sütünüz azaldımı peki benm azalıyor ya napcamı sasırıyorum 1 aydır cok katı diyetteyım asla kacak yapmadım
Muhammedaliannesi timurdefne sütümde bir azalma olmadı bol bol sağım yaptım bebeğim emmediği zamanlarda rezene çayı içtim boş bol bir de bir tane damla vardı onu kullandım çok güzel süt yapıyor
Muhammedaliannesi timurdefne sadece anne sütüyle beslendi bebeğim hiç mama vermedim bir tek ilk doğduğu zaman hastanede verdiler sarılık olmaması için
Muhammedaliannesi timurdefne diyetimi açmadan önce doktorumun verdiği listeye göre hareket ediyordum kuzu eti patates kabak bal pekmez biraz bunlara ağırlık veriyordum işte makarna pilav el yapımı sütsüz yumurtasız poğaça kurabiye kek
Karanmomss arsentopik arada kaçak yaptın diye kötü anne sorumsuz bebeğini düşünmeyen anne olmadın canım arada olabilir hele ki emziriyorsun insan canı çektini yemeli arada olmak şartı ile bende kaçak yapmadım bebeğim baya kötüydü ama halen kusması var dikkat ettimde geçmiyor maalesef