muzicelerim2 ben ikinci bebeğimi öğrendiğimde oğlum 8 aylıktı, oğlumu 14 aylık olana kadar emzirdim muhtemelen sütün tadı değişti kendi emmek istemedi ben bıraktırmadım hiç zorlanmadık. Doktorum düşük tehlikesi görmediğinden son 3 aya kadar emzir demişti yine de doktoruna sor 🌸 senin bebiş zaten büyümüş çok fazla emdiğini de zannetmiyorum benim oğlum son zamanlarda 5-10 dk anca emiyordu