melisamoms Bu sabah aşı oldu kızım ve çok huysuz ne zaman geçer acaba ?🥲 zatürre aşısı acıtır dedi hemşire acaba hala canımı yanıyor 😔
Esraakbal melisamoms 3-4 gün sürüyor maalesef uyku eğilimi iştahsızlık ağlama nöbetleri bn ilk gün kucağıma alınca ağlıyordu bnm sağlık ocağındaki ebem dedi o aşıyı sana yapsam 5 gün kendine gelemezsin ordan pay biçin
gamzeninalyasi Geçmiyor cnm bizde 1 hafta önce olduk ama çocuk tamamen değişti huzursuz emmek istemiyor kucaktan indirince ağlıyor çok zor çok
melisamoms gamzeninalyasi deme bacım öyle ya kız biz napcaz böyle valla bugün beni perişan etti ayakta duramıyorum
melisamoms Esraakbal ben her aşıda acısını ben hissedeyim diyorum öyle ağlıyor ki yavru kuşum 🥹 inşallah düzelir hemen