Evet burası günlük hayatında kimseye gık diyemeyen insanların, “ne de olsa beni tanımıyor, aman ne olcak” diye düşünüp insanlara düşüncesizce, hadsizce saldırdığı, bilmişlik taslayıp durduğu, hakaretler ettiği, kendince ezdiği bir uygulama oldu çıktı. Ama çok şükür ki Bilgi alışverişi amacıyla kullananlar hâlâ var 🥴