ONAEA memeye gelince ağlıyor artık. Doğduğundan beri gece gündüz emzirirdim sol göğsümü hiç tutmuyordu zar zor hastanede annemler yardım ediyordu öyle tutup emiyordu. Hiç mama içmiyordu. eve çıktığımızdan beri mama ile destekliyorum. Sütüm iyice azaldı emmek istemiyor. Mama veriyorum gittikçe sütüm azaldı. Sağım yaparken 160 cc çıkardı şimdi 60 cc zor çıkıyor. Ne yapıcam bilmiyorum üzülüyorum :(