Merhaba bizde 14 ayligiz , ayni sekilde 8.aydan sonra kilo alimi durdu hala ayni kiloda . Dediginiz sekilde kahvalti yok ,oglen zar zor belki icer icmez corba , aksama birsey yok . Ama beni sık sık emiyor sadece hala 10 kiloda duruyor . Neler yaptim yedirmeye calisrim yemiyo tukuruyo artk sinirlerim bozuldu agliyorum caresizlikten . Size hangi surubu verdiler istah icin